Arbeid med nettside og fluer

02.08.2013 16:31

Dette tar tid, men det er artig. I dag har jeg lagt inn bilder av Bakksetra, som jeg jobbet med i fjor høst. Tenkte jeg skulle trykke opp og ta med meg på Bakkseterdagen i år. Men i år fikk jeg ikke en gang tid til å være med i alt det travle. Første gangen etter jeg flytta hit at jeg ikke var med og hjalp til.

 

Nå er det ikke sikkert noen syns disse bildene er av interesse, men har bestemt meg for å prøve dette.

Denne nettsiden kommer ikke automatisk ut til folk, så jeg har også bestemt meg for å legge en link på facebook. Litt skummelt, men får se om det virker.

Jeg har også tenkt å legge inn bilder som jeg har tatt å legge inn på forsida, men egentlig passer bildene som er der så godt. For her er det innovasjon av fluer. Jeg liker ikke fluer, så nå har jeg laget en fluefelle.......en bolle med vatn, sukker langs kanten......så får vi se om fluene vil ha sukker, og så faller de i vannet................................og DRUKNET!!!!

Egentlig er jeg en dyrevenn, men fluene faller utenfor min vennlighet, og forhåpentligvis utenfor bollekanten.

Ønsker en fin fredag til dere som nå kanskje finner blogginga mi.

Tema: Arbeid med nettside og fluer

Ingen kommentarer funnet.

Ny kommentar

Kontakt

Ingvild Bakk 6690 AURE 922 14 171 ingvildbakk@hotmail.no