Berre ro og fred

13.06.2014 22:19


Så langt alt bra. Enno lengre framme enno betre. Men akkurat no berre nyte akkurat no.

Det er så lenge sidan eg har hatt ein slik fredag. Ein fredag med føtene i sofa'en og data'en i fanget. Berre fri og frank og inga plan. Tida er mi. Etter ein hektisk dag er eg trøtt, det er så. Men eg kan slå i eit glas vin og nyte at livet held på å bli hengsla igjen. Eg har vatn, eg har elektrisitet og til og med ei oppvaskmaskin. Så om det manglar nokre lister og skuffer er det berre ein bagatell. Eg har og skrua skuffer i dag. Her om dagen måtte eg teste steikeomnen og fann ei banal oppskrift på småkaker. Omnen virka og kakene smaka.

Etter sist innlegg har eg også gjort det som dukka opp i tankane. Eg har ommøblert, eg har igjen stove med bord som ikkje er overfylt og golv som kan gåast på. Fekk til og med vaska dei og det gjorde godt både for megog golvet. Så no har eg ein så ordentleg tilvære som eg ikkje har hatt på månader. Yngste har endeleg fått kontaktane på rommet sitt som det har vore snakka om sidan rommet var ferdig for fleire år sidan. Så skal eg ikkje skrive ein prikk om alt som står igjen.

Det er fredag og eg er fri.

Eg er trøtt og eg vil ta meg eit glas vin å feira at så langt er eg kome no.


Tema: Berre ro og fred

Ingen kommentarer funnet.

Ny kommentar

Kontakt

Ingvild Bakk 6690 AURE 922 14 171 ingvildbakk@hotmail.no