En dag for tur

01.08.2013 12:56

Fordi jeg brukte mye tid på å finne fram og undersøke den nye sida mi, ble det sent i natt. 

I dag skal vi til Trondheim. Så vi drar ganske snart. Jeg sitter her med kaffe i koppen min. Registrerer at været er lett, men grått. Tok meg en tur ut på den uvaska, ubeisa terrassen og knipsa et bilde av hortensiaen og lavendelen jeg fikk i fødselsdagsgave.  Jeg spekulerer på hvor jeg skal sette ned lavendelen. Den burde stå ved siden av en rose - men jeg har lyst og ha den i nærheten slik at jeg får nyte duften.

Men vi må gjøre oss i stand. Folk skal hit og dit. Jeg vurderte også en tur til Oslo, men utsetter den inn til videre. Kanskje det blir en tur til Ørlandet i helgaleitet. 

Har lyst til å oppleve, men kjenner jeg ikke ønsker for mange planer.

Kontakt

Ingvild Bakk 6690 AURE 922 14 171 ingvildbakk@hotmail.no