Fornufta i lufta

09.03.2014 13:08

Ho ser på meg. Og eg tek det til meg. For det er eg som står der ved roret.

Eld i omnen, kaffi i koppen - ein ordinær situasjon. Og med pc i fanget. Ute bles og så smått regnar det. Rundt meg har eg også det ordinære rotet, utan kjøkken og med papir tape fast på mest alle golv. Alt er slik det brukar, samtidig er det ikkje det.

Eg er i ei større bakevje enn på lang tid. Ei lang stund syntes eg alt var så artig og alt var så spanande. No er det som eg skal opp ein lang og seig motbakke. Og det er nok det eg skal. Eg må bli fornuftig. Fornuftig! For eit ord.

Eigentleg vil eg berre leika meg å ha det artig. Men det er ikkje all slik leik som er riktig å leike. Og da må ein legge den leiken bort. Så da sutre "barnet" i meg.


 

Fornufta må fram. Med litt grov, hes stemme og knute i nakken ser ho på meg over brillekanten. Det kalde blikket er kanskje ikkje så kaldt likevel, om ein ser godt etter. Det er nok eit snev av omsorg i det. Eller kanskje er det til og med mykje omsorg. Ho er berre så fryktelig kjedeleg i dei grå kleda knappa godt opp i halsen. Ho held opp fingeren framom meg og seier "du veit". Og eg må berre seie meg einig, eg veit. Eg tru eg veit. Og eg veit.

Så gjer eg val.

Eg startar å ta ned og rydde i ballane som sviv rundt. Eg finn hylla dei passar i.
Etter kvart vil det bli godt. Når fleire er plassert. Men eg er ikkje der enno.
Dei eg har rydda har laga tomrom.

Men fornufta ser på meg og seie "dette må du".

Så denne søndagen må er prøve å vende kraftig i roret på mi skute. Eg må prøve å rette  den opp. Skuta, fornufta, motbakken og eg må opp på hesten igjen. Ha, ha.....ser for meg synet.

Eg må gå igjennom ein haug med papir, eg må sette ned nokre tal, teikne ned nokre planer, sorter i snørr og bartar, skulle vært ute saman med herr boff. Eg må inn i samarbeidet med meg sjølv og det som har spora av, fokus på energiinntak.
Eg må, må, må og må. Og så må eg stoppe og drøyme. Dette er fornufta som seier.
Fryktelege tunge ord på ein søndag.

Eg "ser" oppover bakken, og veit at når ein går på ein slik bakke vil det ein trur er toppen ei stund flytte seg etter kvart som ein kjem oppover. Men til slutt vil ein være oppe. Ein vil sjå at det er både usikt, oversikt og andre toppar.


Tema: Fornufta i lufta

Ingen kommentarer funnet.

Ny kommentar

Kontakt

Ingvild Bakk 6690 AURE 922 14 171 ingvildbakk@hotmail.no