Full tank er tanken

02.09.2014 23:45


I kjølvatnet av ein dag kjem erkjenninga. Ein ser, er og lærer. Alt er slik det er.


Det slokna i omnen. Eg fekk lyst til å tenne opp i dag. Så kom og regnet.  Eigentleg var plana å kome seg ut i ettermiddag. Men eg var både tom og skrapa. Eg var som ein smultring det blas i gjennom. Tankar fekk ikkje feste. Så er det berre og stadfesta at slik er det. No er det slik. Eg må gje meg rom og fred, det er ikkje gong i å forlange at tankar ut av funksjon skal virke. Eg må gje meg det rommet og vente til kvila har reparert. Og etter kvart vil eg håpe det tek lengre tid mellom dei koplar ut. Tankane. Eg må gjete informasjonen slik at den held seg på plass og ikkje forsvinn. Har gått til innkjøp av ei blokk med "gule" lappar. Dei er riktig nok ljos grøn, ljos blå og rosa......men funksjon er den same. For ikkje å gløyme. Men eg gløymer å skrive opp, så først må eg hugsa det. I dag tidlig tenkte eg på at eg må slå av unyttig skvalder, det kan også krevja for mykje energi. Meditasjon, tenkte eg. Og så kom heile smørbrødlista med å leggje seg tidlig, ut å gå tur, ete sunt, være fornuftig i alle baugar og kantar. Men eg er nokså fornuftig. Eigentleg. Men eg kan så klart bli betre, mykje betre....... Seinare. Ikkje akkurat no.

Det å leva har verkeleg eigenskapen med å gje lærdom. Eg har lært at det er ikkje nok å bestemme seg for noko. "Eg vil og eg skal" er smuldra opp til erkjenninga at det ikkje er nok. Det må meir til. Ein må og ta omsyn til seg sjølv. For tjue år sidan følte eg at eg var ei brølande løve. Eg kunne klare ALT!

Men eg trur....eg trur. Eg kan mest være tilbøyeleg og tru at alt går......til og med at eg og kan verta yngre. Men der går nok ei grense. Det er berre det at ein må ha lov til å kunne ha det bra. Rabarbra.

Og eg har rabarbra....så vidt. I hagen. Men dette året var det året hagen ikkje hadde plass. I kjøkenstyret, ferie og å støtta dei som treng. I dette var det berre plass til å gløyme tanken om hage.

Og slik og slik og slik. No har eg lært dette, korleis det blir når energien forsvinn. Eg har gått mange år i denne klassen. No har eg skifta klasse og held på og skal lære meg korleis det er å få energien fylt opp. Det er det eg er i gong med no.
Full tank takk.


Tema: Full tank er tanken

Ingen kommentarer funnet.

Ny kommentar

Kontakt

Ingvild Bakk 6690 AURE 922 14 171 ingvildbakk@hotmail.no