I farta

20.02.2014 12:39

Noen perioder i livet er for spennende. Det er for mye å forholde seg til. Men det går over.

Det fyker og ryker i dette livet mitt i perioder. Akkurat nå er det en slik periode. Det er så mye og forholde seg til. Ikke minst dette jeg skal inn i nå. I dag forsvant vatnet på kjøkkenet. Jeg veit ikke neste gang jeg kan tappe vatten der. Det skal nok rives opp golv, jeg veit egentlig veldig lite om framgangsmåten - men at de neste to ukene må det tørkes. Så skal det bygges opp igjen.

Å sette opp dette gamle, velbrukte og overslitte kjøkkenet er bare for dumt. Så her har jeg farta i rundt for å samle informasjon. Hvilke muligheter har jeg?

To dager etter hverandre har jeg vært i Trondheim, og det må jeg si holder. Når en i utgangspunktet sliter med energi er ikke dette det ultimate. Kjente at bykjøring og konsentrasjon ikke var på parti i går, men alt gikk heldigvis bra -.

Nå har det vært så mye over lang nok tid, så jeg må ha fokus på å slippe fokuset for å flate helt ut snart. Tømme hodet og ikke tenke en tanke. Ikke i dag, men kanskje i morgen. I dag må jeg plukke opp dagen å fortsette den.

Foto Ikea


Tema: I farta

Ingen kommentarer funnet.

Ny kommentar

Kontakt

Ingvild Bakk 6690 AURE 922 14 171 ingvildbakk@hotmail.no