Luft som fløyel

03.08.2013 12:55

For en dag å våkne til. Overskya; ja. Men hva gjør det når temperturen er 24 grader. Lufta er som fløyel. Myk, varm og deilig.

Det blåste tidligere i dag, varmt og godt, jeg tenkte klestørk. Så her går vaskemaskina. Det er slik en nytelse å ta inn reinvaska klær fra snora. Klær som har tørka i sol og vind.

I natt før jeg la meg gikk jeg ut og bare satte meg ned, for temperaturen var svært god da også. Ikke tropenatt, men det var bare godt og sitte der i shorts og singlet og kikke ut i tussmørke. Trærne med sjøen i bakgrunnen. Lydene fra naturen.

I dag tok jeg meg en enkel frokost ute.

Jeg prøvde også å ringe mens jeg satt der. Telefonen hjemme hos meg har skrumpa inn til å være en mobil. For en god tid tilbake lot jeg meg overtales til å bli Telenorkunde. Etter den dagen har jeg slitt. For her jeg bor har Telenor bare sporadisk dekning. En blir fryktelig frustrert når en er midt i en samtale og plutselig ikke hører hva som blir sagt. Eller folk i andre enden som opplever boblelyder etter en liten stund.

I går skifta jeg, jeg ringte å bestilte et nytt abonnement hos Netcom. De har et bedre dekning her jeg bor. Så til neste fredag håper jeg at mye irritasjon på grunn av telefon kan pakkes ned.

Men tilbake til dagen i dag. Glitrende vakker og god. Den bør nytes og lagres for vinteren og kulden.

Tema: Luft som fløyel

Ingen kommentarer funnet.

Ny kommentar

Kontakt

Ingvild Bakk 6690 AURE 922 14 171 ingvildbakk@hotmail.no