Mot ei ny veke med den gamle friskt i minne

27.04.2014 22:54

Medan sola går ned førebu ein ny dag seg. Ei heilt ny veke er klar for å rullast ut. Eg passar best å rulle inn.

Eg har gløymt å eta. Kjenner det, ikkje som svolt - men som ein skjelving i kroppen.

Utmatta skjelving.

Det er ikkje det at eg har gløymt det i heile dag, eg åt frukost. Til og med ein sein ein og ein kraftig ein. No står det potet å kokar som skal verta potestappe. Viltgryte, - restar etter i går, men potetstappa vart ete opp.

Det skal verta godt med mat.

Det er ei fantastisk tid for tida.

Vêrmessig.

Sol, varmt og grønt slør over liene. Livet er eigentleg berre utruleg herleg. Men eg har vore alt for lite ute i dag, eg har vore alt for lite ute i går. No når søndagskvelden er her, kjenner eg at den nye veka mi ikkje er klar til å starte.

Men det hjelper nok med maten som er ferdig no, sjølv om rosenkålen vart for kald og potetstappa fikk alt for mykje buljong. Mat er godt, som midtarste sa, da ho sat igjen ved bordet i eit barneselselskap som den einaste som sat att.

Medan eg skriv gjer eg andre ting og, slik som å trille søppel ned til vegen, laga ferdig maten, gje tulipanane eg kjøpte før helga vatn (eg har aldri sett så slappe tulipanar nokon gong som desse), sett på ein vask med klede. Slikt.

Eg har tent 11 talgljos på eit rundt fat. For å sjå om det gjer til at veka i emning kjennes betre.

Kanskje Alfred Hitckcock filmen "fuglene" tok for hardt på i natt.

I alle fall tek kjøken jobben på, det å få eit kjøken på plass. No er det bestilt. Endeleg er det bestilt. Tre dagar på rappen måtte til i Trondheim. Den 26. mai fekk eg som dato, så rundt den tid kan det starte å monterast opp.

Eg fann eit golv og. Kjøpt og betalt, men det ligg i Trondheim. Tok med ei fjøl som eg går å kikar på. Er dette det riktige golvet tenkjer eg og stirar. Av og til synest eg nei og av og til ja.

Men tida til eg har eit kjøken, - eit nytt kjøken, nærmar seg. Men først kjem nok ein periode med papptallerkenar og enno verre stell.

Etterpå, når alt er ferdig, kjem eg til å sveve over benkane.

 Da eg var på Ikea kjøpte eg nye stoltrekk til spisestuestolane, eg har lyst til å få farge inn i verda mi.

Eg gler meg til nytt kjøken, fargar og kunne nyte det og alt.


Tema: Mot ei ny veke med den gamle friskt i minne

Ingen kommentarer funnet.

Ny kommentar

Kontakt

Ingvild Bakk 6690 AURE 922 14 171 ingvildbakk@hotmail.no