SOL

22.02.2014 14:04

Hvordan påvirker sola livet? Ha, ha..... Det er sol inne, og det er sol ute. Det er bra. Juble, juble.

Etter en noe vill ingress skal jeg prøve å lande. Men en blir nesten euforisk når sola skinner på stuegolvet etter lang tids under fjellranden periode. Den har nok vært på besøk inne i stua i flere dager nå, men det er en del som skal klaffe med både fravær av skyer og tilstedeværelse. Slike enkle ting.

Lørdagen er god, sola inne i stua greier å løfte tilværelsen til nye høyder. Ute på terrassen kjenner jeg at disse strålene som treffer varmer.

Tenk det.

I februar.

Her i huset er ikke planene så ambisiøse. Men klær skal henges på snora, det skal bringes og handles. Så slike ting som renselses prosesser og sorterings prosesser står ikke på dagens liste. Men har jeg klart å utvida tida til det dobbelte, så har det vært fint. Kanskje jeg har blitt dobbelt så fort dobbelt så lite sliten, og har klar dobbelt så mye dobbelt så fort. Phuu, for en slitsom setning. Dette holdt for i dag.

Så vil sola atter gå ned bak fjell og hav for en ny runde i morgen. Da skal jeg igjen ta i mot sola med stor glede og kanskje gjøre solhilsenen....... Det har egentlig vært på sin plass.


Tema: SOL

Ingen kommentarer funnet.

Ny kommentar

Kontakt

Ingvild Bakk 6690 AURE 922 14 171 ingvildbakk@hotmail.no