Sommerdag over i kveld

03.08.2013 20:19

Av og til her det fryktelig godt å bare sette seg ned, for eksempel ved dataen.....og så blir maten laga. Akkurat i denne stund er jeg i den situasjonen. Maten blir lagd på kjøkkenet og her sitter jeg. Men jeg handla inn. Og så har jeg besøkt foreldra mine, og i tillegg har jeg fått klarhet i en flokesak på mandag. Nå finnes det løsning, uten at jeg helt veit hvordan den blir. Den gikk ut på at det var for mange ting som skulle skje på et relativt kort tidsrom, og egentlig ikke gikk opp.

Her har det vært skikkelig regn og så kom sola i etterkant. Nå har den gjemt seg, men det er 20 grader likevel og klokka er snart ni. Skikkelig sommer. Akkurat slik en sommer skal være.

Vil du kommentere gjør du det i gjesteboka :).

Kontakt

Ingvild Bakk 6690 AURE 922 14 171 ingvildbakk@hotmail.no