Starten på en ny blogg

01.08.2013 01:39

Dette er et spennende prosjekt. Jeg starter en ny blogg. Men i tillegg er dette mer enn en blogg. Dette kan brukes utvida, det er det som gjør dette spennende. Akkurat nå har jeg starta ferien. Er nettopp ferdig med 3. feriedag. I dag har vi feira at mora mi har runda et nytt år. 

Og så regner det.

Mandagen var en dag å reparere på. Første fridag og full kollaps. Tror mange kjenner igjen dette. For min del sleit jeg denne dagen med å greie og få kroppen til å lystre, den var bare fryktelig vond. Tirsdag var den litt mer til bruk.  Men jeg bevilga meg å leike meg.......med meg sjøl.......i billedlig form. Og greide egentlig å ha det morsomt, til tross for at jeg ikke liker bilder av meg sjøl. Så her legger jeg ut noen av resultata.

Tema: Starten på en ny blogg

Ingen kommentarer funnet.

Ny kommentar

Kontakt

Ingvild Bakk 6690 AURE 922 14 171 ingvildbakk@hotmail.no