Ungdom i vår kultur

28.10.2014 12:31

Held noko på å skje i ungdomskulturen når vi snakkar utdanning? Held vi på og få eit skilje? Dei som tek utdaning og dei som droppar ut? Er det økonomisk tufta? Handlar det om evner eller resignasjon? Kva er det som skjer? Eg trudde at "alle" ville ta utdaning i dag.


Tankane har sine vegar. Kva kjem vi i frå, kor er vi og kvar går vi? Det er eit stor spørsmål, så det kjem for oftast i bolkar. Korleis er det med dei som er unge, tenkte eg her om dagen i mi vesle flik av verda, av livet. For eigentleg veit eg alt for lite, eg sit berre på min vesle tuve med mine tankar. Korleis er det eigentleg med utdaninga, tenkte eg.

I dag skriv eg ikkje meir her om dette temaet, ikkje her. Men vil du lesa meir om dei funderingane kan du gå hit:  


bforb.blogg.no/1414492415_28102014.html

Tema: Ungdom i vår kultur

Ingen kommentarer funnet.

Ny kommentar

Kontakt

Ingvild Bakk 6690 AURE 922 14 171 ingvildbakk@hotmail.no